top of page

חיפוש=

אורוות האמנים-היפי סטייל פרדס חנה


וודסטוק אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

אורוות הויסה

לפעמים חצי שנה, זו תקופה משמעותית. במיוחד כשמדובר במקום בועט, צוהל ומלא אנרגיה עוצמתית של חיית כח. אורוות האמנים בפרדס חנה (כאן הכתבה הקודמת) שפתחו את שעריהן בקיץ האחרון, הפתיעו אותי בשישי אביבי, שנראה כמו לקוח מסצנת הפתיחה של פסטיבל וודסטוק המיתולוגי.

וועידת פסגה של קודקודי המתחם-צלמה גילי מצא

מגרש החנייה היה מלא עד אפס מקום בכרכרות עם סוסים מגזעים מעורבים, מקושטים במיטב המחלצות ובעליהן לבשו ג'ינסים, ווסטים מעור, טוניקות, שרשראות פיס אנד לאב, וגידלו שיער עד הישבן.

אורוות האמנים פרדס חנה-צלמה גילי מצא

לא באמת, אבל בקלות זו יכלה להיות הסצנה, במקום שבו שכנו אורוות מבית הספר החקלאי שהיו נטושות כמה עשורים, עד שמשהו קלט את הפוטנציאל והפך את תאי הסוסים, שהיו מלאים בתבן וחציר להנגר קולקטיבי של יצירה מקורית ותכנים מדליקים.

הבוטיק של נווה ניו-צלמה גילי מצא

מאות אנשים בבגדים לא שגרתיים, גם בקנה מידה היפסטרימי תל-אביבי, גדשו את המקום עם ילדיהם, כלביהם, צעצועיהם ודברו בעברית, אבל נשמעו כדוברי וייב אחר. ממבט של אורחת לרגע, נראה שהאורוות הן בית לקהילה המקומית ויעד תיירותי לעוברי אורח כמוני.

אפילו הארטיקים מעוצבים באורוות האמנים-צלמה גילי מצא

עמוסה מהגודש הוויזואלי של שוק איכרים, דוכני יצירה, מוסיקה בלייב, חנויות בוטיק-וינטאג', מצאתי

מפלט במתחם המחבק והשקט של "ארבע אימהות". מקום מעוצב לעילא, מחולק לחדרים שהם קליניקות של מטפלים אלטרנטיביים.

בצילומי:מתתם ארבע אמהות אופנה מדליקה לבייבי בום

התחלתי את המסע הרוחני שלי עם אחינועם זמיר, מומחית לקרניו-סקראל שזו שיטת טיפול הוליסטית המגיעה מתוך האוסטאופתיה ומתייחסת במהותה לאיזון זרימת הנוזל התוך-שדרתי.

חדרי טיפולים בארבע אמהות אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

נשמע מסובך?-נכון, אבל זה יעיל ברמות. תשאלו את העצמות היבשות שלי, שפעם גם חוו פציעה ספורטיבית ובזכות מטפל ששילב הוסטאופתיה, קרניו והרבה חום אישי, חזרתי לתפקד בלי כאבים. אצל אחינועם קודם כל נהניתי מריח של אביביות שהתפשט בחדר הטיפולים ואסתטיקה, שזה תנאי ראשון אצלי להתמסרות. מהר מאוד שקעתי בשינה, שזה שלב ההוכחה שאני משתפת פעולה, ממחוזות התת- מודע.

למה קרניו סקראל טוב?-לכאבים כרוניים, טראומות, היפראקטיביות, מיגרנות, גיל המעבר, T.M.J, בעיות במערכת החיסונית, במערכת ההורמונלית ועוד.

ישראל עובדיה פותח בטארוט-צלמה גילי מצא

הסתקרנתי מה ילד יום, אחרי שהרבה זמן לא פתחתי בנעליים, תכשיטים, או משהו איזוטרי אחר. אז כשישראל עובדיה פתח את מניפת קלפי הטארוט שלו, נדרכתי קלות. התבקשתי לשאול משהו ממוקד ואז לשלוף עוד קלף, כדי לדייק ואז עוד אחד, וככה על השולחן נגלו ונטרפו שוב ושוב מסרים מהיקום. כאלו שלא יכולתי להתעלם מקיומם, כשהם חזרו על עצמם בכל וריאציה אפשרית.

מלכת המטות שמחתי למצוא אותך-צלמה גילי מצא

מוטות ניבטו אלי מכל עבר וגם הקלף הזה-מלכת המטות. זו שרק צריכה להתרווח בכורסה המרופדת שלה, ובהינד עפעף, או הטיית מוט, רצונה מייד מובן. בלי מאמץ, בלי השתדלות, בלי לעשות את כל העבודה השחורה. להרפות ולסמוך-כי כשאת מלכה, אריות למרגלותייך וכתר לראשך, את יודעת מה את שווה ואין עלייך שום חובת הוכחה.

גם אס הגביעים-הוכיח לי שאני בשפע ובעוצמה, ואין לי צורך לחפש חיזוקים מבחוץ, אלא פשוט-להיות אני. נו הלוואי, שפשוט. עובדיה רק לשם הסגירה, הוא קאוצ'ר הוליסטי, זה הטייטל שלו. בשפה נהירה לכל דורש- הוא עובד על שינוי אמונות מגבילות והעצמה אישית, באמצעות קלפים וטכניקות נוספות.

מימין חגית אלמקייס משמאל בטי הצועניה המודרנית-צלמה גילי מצא

אחרי חגית אלמקייס, אני עוקבת כבר תקופה בעמוד הפייסבוק הפעיל שלה, בשיתופי פעולה עם סופרים ויוצרים. האמת שאת היומן כתיבה שלה-מסע במילים חמדתי בקיץ האחרון, כי הוא נראה תפור במידותיו לעשייתי, 365 ימים בשנה, ברחבי הגלובוס. והנה הוא מולי בחנות הצועניה המודרנית, מחכה שאפתח אותו בתאריך של היום ואתחיל לשרבט בהתאם להנחיות.

למשל אם נפלתי על תאריך בספטמבר-זו כתיבה שמטרתה להשיל דברים כמו שלכת, אם בחודש אוקטובר-מטרת הכתיבה היא ליצור שינוי וכך לכל חודש ויום מוקדשת תובנה והתכוונות. ובנוסף, חגית יצרה מחברת כתיבה, שבכל עמוד שלה יש ציטוט שיכול לקחת את הקוראת-כותבת למחוז חדש. עט עם נוצה מצורפת למארז המתוק הזה, לכל מי שהכתיבה בוערת בעצמותיה או בעצמותיו.

מוסיקה חיה באורוות האמנים-צלמה גילי מצא

מי המטפלים?

אחינועם זמיר-תומכת ומלווה תהליכי ריפוי באמצעות קרניו-סקראל, תטא הילינג והומאופתיה קלאסית. רצוי לשריין מראש מפגש איתה, שנמשך כשעה.

טלפון-052-9551870

אמן מנדלות בעץ אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

את היומן מסע במילים של חגית אלמקייס-אפשר לרכוש בחנות הצועניה המודרנית במתחם, או בהזמנה אישית. מומלץ לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלה, בו היא מפרסמת מתי היא מקיימת סדנאות כתיבה אינטואיטיבית וליווי תהליכי כתיבה אישיים.

פייסבוק-https://www.facebook.com/masabemilim/

טלפון-052-6226277

יומן כתיבה ומחברת להשראה חגית אלמקייס-צלמה גילי מצא

ישראל עובדיה-מעביר מסרים בקלפי טארוט ומלמד קריאה בקלפים ובכף היד.

אפשר להצטרף לקבוצה מקצועית שלו בפייסבוק- https://www.facebook.com/hitpatchot/

טלפון-052-2388423

די וויפי תתחילו לדבר-צלמה גילי מצא

מי האמנים?

אבראקדברא- אקססוריז וגופי תאורה יחודיים ממקרמה- של הצמד רחלי ויונה.

הסטודיו של אלינה-אלינה מנחה סדנאות ציור ועורכת תערוכות.

סול קרן-גננית ומתכננת גנים ונוף, בסטודיו צמחים פיסוליים ומוצרי אווירה.

אורבניק טרייב- בגדים של המעצבת צ׳ארו ויאס, בקוויים יפנים/אורבניים/שבטיים.

הדס מור- בעלת מותג הלבשה תחתונה שמתחשבת בגוף הנשי.

סטודיו באורוות האמנים-צלמה גילי מצא

לרואו-קוסמטיקה וטיפוח העור שמבוססת על סופרפוד, של השפית- ראיה אריקה מיריאן

סמאיה- מביאה בדים מיוון ומהודו ויוצרת בסטודיו ליין ק'זואל ועם טווייסט.

הצועניה המודרנית-אוסף פריטים מיוחדים מכל העולם של בטי- צוענייה בנשמה

"אטלייה"-כיורים, אריחים מצויירים, שטיחים מהארץ ומהעולם.

יריד איכרים באורוות האמנים-צלמה גילי מצא

המכולת-הפתעות לעיצוב הבית והחצר.

מיכל מונקה-מותג בגדים נשיים ונוחים.

קפה הצבי אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

רעבים?

בחצר המשותפת מסעדה צמחונית טבעונית (קפה הצבי), מסעדה הודית (ראג' אננדה) ועגלות אוכל המציעות לבאים מגוון טעמים, מסושי ועד בשרים.

קפה הצבי- השותפים ניר ויימן (בעלים של מסעדת "מל ומישל" ו "twenty feet") , אחיו יניב ויימן הבעלים של "משתלת הרמוניה בטבע" ואשתו מור הקימו את קפה הצבי. אליהם חברה אורלי הצבי -קונדיטורית.

קפה הצבי אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

המקום מדבר עיצוב של תרנגולי חופש, וגם בני אדם שאוהבים פריטי אספנות. עם חצר מושקעת ומושקית בפרחים ותבלינים, קרני אור שיוצרות קליידוסקופ על המקלדת ומחשב שהבאתי לישיבה נינוחה מעל אריחי רטרו ופריטי אספנות משווקים.

בחצר של קפה הצבי-צלמה גילי מצא

אמנם כוס התה שלי-היא לא בהכרח מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן אבל בקפה הצבי, הן כזה יאמי משביע ומצד שני מאפשר מקום "לעוד". הצבי הזה, הוא גם מקום מושלם להביא את הילדים ל"ימי שני ילדותי"; עם הפעלות ושעת סיפור, לשמוע מוזיקה בימי רביעי וחמישי ולמפגש עם חברות.

הכי לילדים אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

ראג' אננדה-בבעלותם של ראג' ואלון, שאותם עדיין לא פגשתי, אבל הריחות מהמטבח שלהם, גירו אצלי את בלוטות הטעם. המתכונים של ראג' הם מבית סבתו, בקרלה שהיא מעצמה קולינרית.

שוק במתחם אורוות האמנים-צלמה גילי מצא

מתי לבוא?

בערבי רביעי מתקיימות הופעות ב'קפה הצבי' ובימי שישי בצהריים מתקיימות הופעות נוספות בחצר המתחם.

כתובת: מתחם החקלאי פרדס חנה. אורוות האמנים בוייז ובפייסבוק


גלריית צילומי מפינות חמד-אורוות האמנים פרדס חנה


אולי יעניין אותך:
bottom of page