top of page

חיפוש=

מטיילת לבד: טוק טוק בודפשט


מטיילת לבד-טוק טוק בודפשט

חוויה מדליקה לגלות את בודפשט בתלת אופן. העיר גדולה מדי לחרישה רגלית, בטח אם יש זמן קצוב. כמו בכל עיר יש את האוטובוס עם הגג הפתוח, שמאפשר היפ-הופ, דהיינו לרדת ולעלות בכל אחת מהתחנות שלו. האמת היא שריחמתי על הנוסעים שישבו שם על הגג של האוטובוס התיירותי הזה והחזיקו מטרייה, בעודם קופאים ברוח הקרה באמצע אפריל הפכפך.

אני הייתי מכוסה בגגון של הטוק-טוק של ברטלן, סטודנט להנדסה. הוא הפגין מיומנות של זיקית מוטורית, בכך שנמלט מכל פקק מתהווה, עקף רכבים בנונשלנטיות והכי נחמד, עלה על איי תנועה וחסך זמן יקר, כי אף אחד לא אוהב שמחשבים לו זמן סיור שברובו לא מתקדמים.

במשך כשעה רואים את האתרים העיקריים של העיר:הפרלמנט, הגשרים היפים של הדנובה, רובע הארמונות, בית הכנסת והאזור היהודי. מסתבר שהרכב הזה שמטלטל כאשר יש מהמורות בכביש, מעורר חיוכים מעוברים ושבים, שלא רגילים לראות כלי שנפוץ באסיה, מתגלגל ברחובות האלגנטיים של הבירה.

אם מזמינים סיור של שעתיים וחצי, מקבלים בונוס. הפלגה של שעה בספינה שעוגנת, יוצאת בין השעות 11.00-20.00 בשעות עגולות. אפשר גם לקחת סיור רק לאי מרגרט או לאזור הטירה בבודה, החלק העילי של העיר. המחירים נעים בין 22-49 יורו תלוי במשך הסיור. הכרטיס העירוני "בודפשט קארד" מקנה הנחה.

לפרטים נוספים, האתר של האטרקציה-www.budapesttuktuk.com

מחפשת בית קפה מומלץ בבודפשט?-קראי פה

חויית ספא מדליקה?-להלן

עיר לא מוכרת לטייל בה?-דברצן לפנייך


אולי יעניין אותך:
bottom of page